вторник, 16 июня 2015 г.

Challenge #65 - Butterfly

Привет друзья!!!
Hello friends!!!

Так как на улице лето, а у меня в доме двухлетняя доця, то днем вы сами понимаете мы гуляем, и только ночью у меня появляется возможность писать блог, а творить могу только пока у детей дневной сон... Но мне все в радость, потому что я очень люблю лето!!! ;)
Сегодня покажу вам очередную КаС открытку - Бабочку...

Since it's summer time and I have a two-year old daughter at home, she's not happy to stay inside all day, so we spend a lot of time outside... which means I have less time for crafting... usually it's night time for my blog and some day time (while kids have their day nap) for creating... Anyway I enjoy this, cause I love summer!!! ;) I'd like to show you a CAS card today...butterfly...
Она такая же яркая и теплая как лето... не знаю почему, но когда смотрю на нее так и хочется сказать "добро пожаловать домой"...
Фон я создала с помощью трафарета Studio Calico и дистресс чернил, бабочку я так же раскрасила дистрессами... Покажу еще поближе...

It's as bright and warm as summer... I don't know why, but when I look at this card, I just wonna say "welcome home..." ...
I've used a Studio Calico stencil and distress inks to create the background, and the butterfly was also colored with distress inks... A little close-up...

С этой открыткой я хочу поучаствовать в задании от блога Addicted to CAS, задание №65 - Бабочка.
Playing with the challenge blog Addicted to CAS and challenge #65 - Butterfly.
Спасибо дорогие, что зашли! Буду рада вашим мыслям в виде комментариев...))) Всем хорошего настроения!!!
Thanks dear for stopping by! Will be happy to read your thoughts in comments below... )))) Have a great day!!!

6 комментариев:

  1. This is a gorgeous butterfly, Tasha! Love those colors! Thanks for sharing with us at ATCAS!

    ОтветитьУдалить
  2. Beautiful butterfly Tasha. And love the chevron background. Thanks for playing along at ATCAS.

    ОтветитьУдалить
  3. Beautiful card! Thanks for sharing with us over ATCAS!

    ОтветитьУдалить